23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Flere får maden bragt til døren

Indkøb af fødevarer over nettet stiger i popularitet hos de danske forbrugere.

Således er handlen vokset med op mod 80 procent. Dog udgør online-handlen med dagligvarer stadig kun 1,5 procent af nethandlen. Det skriver Jyllands-Posten.

Jesper Wacherhausen, chef for Irmas netbutik under Coop Danmark, er ikke bekymret og mener, at der er tale om en fremtidsinvestering, som man først kan forvente vil give afkast om nogle år. Irma.dk leverer i dag i stort set hele landet gennem en distributionsaftale med PostNord.

Dansk Supermarkeds direktør for e-commerce, Kenneth Nielsen, siger, at man i hans firma i stedet satser på andre produkter end mad, da ingen ifølge ham endnu har fundet en rentabel måde at sælge madvarer over nettet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web03